שְׁאֵלָה:
כיצד להדפיס קשת תלויה
Tom van der Zanden
2016-01-15 01:34:50 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אני מתכנן חלק שצריך להדק סביב תותב של 11 מ"מ, ובגלל אילוצי עיצוב אחרים, יש להדפיס אותו עם כיסוי בצורת חצי עיגול:

enter image description here

זה הוכיח אתגר מאוד להדפסה. שני עותקים של החלק הזה צריכים להידבק היטב סביב התותב לכל הכיוונים. קשה מאוד להסיר את חומר התמיכה מהחלק העליון של הקשת (שם זווית הסלילה היא הגבוהה ביותר) ולעיתים קרובות אני מסיר מעט מדי מחומר התמיכה (כך שהחלק לא מתאים סביב התותב) או יותר מדי הרבה (והתותב יכול להתנודד).

האם יש דרך לשנות את העיצוב של החלק הזה (תוך התחשבות שהוא בהחלט צריך להיות מודפס בכיוון זה) כדי להפוך אותו לסובלני יותר כלפי אי הדיוק שלי בעת הסרת תומכים, או שאולי יש איזושהי דרך לתכנן ידנית תומכים שקל יותר להסיר (Simplify3D ו- Cura שניהם לא ממש חותכים את זה)?

האם ניתן להדפיס אותו מונח כך שהקשת שלך לא תהיה בנויה באוויר הפתוח? אם לא, מדוע לא?
@MattClark לא, והסיבה אינה רלוונטית לשאלה. החלק המוצג כאן מפשט יתר על המידה, לחלק האמיתי יש גיאומטריה נוספת שהופכת את ההדפסה בכל כיוון אחר לבלתי אפשרי.
האם תוכל להסביר בקצרה מדוע יש להדפיס בכיוון זה בדיוק?
החלק נמצא במתח רב, אם הייתי מדפיס אותו בכיוון אחר הוא יתמקם בקלות רבה מדי. היקף שאלה זו הוא * רק * על דרכים אפשריות להדפיס זאת באופן מקובל בכיוון הספציפי הזה, לא אכפת לי מאף פיתרון אחר. יתכן שניתן יהיה לעצב מחדש את החלק כך שלא דורש כיוון זה, אך אני בקושי יכול להשיג הדפסה טובה מספיק בדרך זו, כך שאין צורך בדבר דרסטי, אך עדיין הייתי רוצה לדעת אם אוכל לשפר אותו גם בלי מאמץ רב.
איך נראית הגיאומטריה הנוספת הזו?
@thethirddimension זה לא רלוונטי - בבקשה אל תנסה לעקוף את השאלה. זה צריך להיות מודפס בכיוון זה, נקודה. אולי אני סובל מבעיית XY, אבל אני בדרך כלל סקרן רק אם יש דרך לגרום לסוג זה של גיאומטריה להדפיס טוב יותר מאשר רק באמצעות תומכים. אני לא מעוניין לשפץ את החלק כולו.
לא ממש הייתי חובב קורה ומעולם לא השתמשתי ב- simplify3d, אבל Slic3r עשוי לפתור חלק מהבעיות שלך. יש לציין כי הגדרת שכבות ממשק ל -2 או 3 תקל על הסרת חומר התמיכה.
שבע תשובות:
#1
+11
tjb1
2016-01-16 00:27:38 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אתה יכול לשנות את זה כפי שמוצג בתמונה שלי. הוספתי קווים המשיקים לעיגול 11 מ"מ ובדוגמה זו הגדרתי אותם לנתח של 40 מעלות שאמור להיות בסדר, השורה העליונה משיקה גם למעגל ומניסיוני קל יותר לגשר על קטע קטן ולא לעשות חבורה של חפיפות קטנות כמו שקשת תעשה. אתה עדיין בסופו של דבר עם לא מעט מגע אבל גם קל להדפסה.

עשיתי משהו דומה לזה ב- המדפסת שלי שם המוטות החלקים נכנסים לחורים אופקיים.

Angled Overhang

#2
+9
tbm0115
2016-01-15 03:23:05 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אני חושב שהרבה זה תלוי במנוע החיתוך שבו אתה משתמש באילו אפשרויות יש לך. אני משתמש ב- MakerWare (כיום MakerBot Desktop) שיש לו אפשרויות רבות לפיגום התמיכה וכן להגדרות שימושיות אחרות למצבך. כפי שמישהו אחר הצהיר, התאמת המרחק (ולו במעט) יכולה לעשות עולם של הבדל באיזו קלות להסיר את התומכים. זכור גם שתמונות יכולות להיות קשות יותר להסרה בגובה שכבה גדול יותר, לכן נסה להדפיס בגובה שכבה נמוך יותר.

לעתים קרובות, לא תצטרך להשתמש במבני תמיכה עבור תכונה כזו. . אני יכול להציע להדפיס ללא תומכות במהירות מופחתת וטמפרטורת זרבובית נמוכה יותר. זה יעזור להבטיח שהחומר יתקשה מהר יותר, מה שיעזור להיות גבוה יותר לאורך הקשת.

הקשורים להצעה שלמעלה, תוכל למקד את הגדרת החיתוך שלך על גישור טוב יותר. זה אמור לתת שליטה טובה יותר על עדכונים / מהירויות תוך "גישור" על פער בין תכונות תלויות. חלק ממנועי החיתוך מאפשרים לך לציין גובה שכבה שונה עבור אזורים אלה בהדפסה.

אז הייתי מנסה להדפיס במהירות הדפסה מופחתת, טמפרטורת (ים) זרבובית וגובה שכבה עם תומכים. למכונה שלי יש טווח של 0.1 מ"מ עד 0.3, אבל הצלחתי להדפיס יותר בין 0.12 מ"מ לגובה שכבה של 0.15 מ"מ עם פיגומים בחשבון.

הצעה אחרונה (כאשר כל השאר נכשל) לרכוש כמה סוג של נימה מומסת (כלומר PVA - מסיס במים) והגדר את מרחק הפיגום שלך לחלק ממש והדפס. ברור שזה עובד רק אם יש לך ראש רב מכבש או הרבה זמן בידיים להחליף את החומרים ולהתאים את טמפרטורת הזרבובית לכל שכבה (בבקשה אל תעשה את זה ...)

#3
+6
Tinkerer
2016-01-15 02:30:37 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אם המדפסת שלך מדפיסה חומר תומך מחובר חזק מדי, באפשרותך להגדיל את הרווח בין התמיכה לחלק בכמה תוכנות חיתוך. ב- Cura הוא ממוקם בתפריט "הגדרות מומחה" (ניתן לפתוח אותו על ידי לחיצה על Ctrl + E), מתחת לטקסט "תמיכה". נסה להתעסק בהגדרת "מרחק Z" עד שתמצא את ההגדרה הנכונה. אתה יכול גם לשנות את סוג התמיכה וכמות מילוי התמיכה ולראות אם יש לה השפעה חיובית או שלילית כלשהי.

ערוך: לדעתי עליך גם לעצב מחדש את החלק שלך: נראה שהוא לא יכול לנעול את התותב . חצי העיגול צריך להיות קצת יותר קטן כדי שיהיה קצת מרווח בין שני החלקים שלך. בדרך זו התותב יהיה מאובטח היטב בכוח ההידוק של הברגים והדיוק צריך להיות פחות בעיה.

תודה לך על תשובתך. לרוע המזל, הגדלת מרחק ההפרדה פירושה שהסכך ישקע יותר ויהפוך את החלק ללא שמיש. אני מחפש באופן ספציפי דרכים לעצב מחדש את החלק הזה כדי להפוך אותו להדפסה טובה יותר (תוך התחשבות בכיוון שהוא בהחלט צריך להדפיס) או דרך ליצור תמיכה באופן ידני (מבלי לתת לחותך לעשות זאת) שתגרום זה מודפס טוב יותר.
#4
+6
Tormod Haugene
2016-01-15 17:29:54 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אני מאמין שהפוסט מאת @ tbm0115 מכסה רבות מהאפשרויות הכלליות. עם זאת, הייתי שוקל גם להתקין מאווררים נוספים כדי לשפר את קירור הדגם במהלך ההדפסה.

כפי שצוין על ידי מאמר מצוין זה, התקנת מאוורר יכול להפחית באופן משמעותי את בעיות הקשורות להדפסה. בקשר לסוג המאוורר שתקבל, הם הצהירו כי:

נראה כי מעטה המאוורר שתבחר חשוב פחות מסוג המאוורר. מאוורר המפוח הושקל בעקביות מעל מאוורר המלאי 40 מ"מ ללא קשר לתכריכים. השימוש במפוח מעניק לך גם את זרימת האוויר הטובה ביותר האפשרית דרך כל מעטה שתחליט להשתמש בו.

בנוסף - מניסיוני - הוספה שיש שני אוהדים או יותר הנושפים על הדגם מכיוונים שונים לשפר עוד יותר את ביצועי הסלילה. הסיבה לכך היא כי כל חלקי ההדפסים נוטים פחות לחוות קירור עקב צל צל - או גרור .

האם זה נכון גם לגבי חומרים שאינם PLA? הייתי חושב שחומרים כמו ABS יהיו נוטים יותר לעוות את אמצע ההדפסה.
@tbm0115, חומרים מסוימים נהנים מקירור פעיל, בעוד שאחרים לא. לא הדפסתי ABS הרבה בעצמי, אך רוב העצות מציינות כי יש להדפיס את ה- ABS עם צינון פעיל. :-)
#5
+5
TextGeek
2016-01-16 00:07:03 UTC
view on stackexchange narkive permalink

הנה כל הדרכים שאני יכול לחשוב עליהן:

  • הורד מעט את הטמפרטורה, מה שעשוי להפחית את הצניחה

  • כוונן את הקירור, כמו מאוורר / ים גדולים יותר המכוונים להדפסה, כך שהוא יתמצק מהר יותר

  • שנה כיוון כשאפשר (לא במקרה זה)

  • השתמש בחומר תמיכה מסיס ושטוף אותו לאחר מכן (דורש מדפסת דו-ראשית)

  • השהה את ההדפסה כשאתה עולה, והכנס חומר תמיכה באופן ידני (ick)

  • השמט חומר תמיכה בחלקו העליון

  • מכין את חומר התמיכה לאחר מכן עם עוד כלי מדויק, כמו מקדחה או מלטשת באותו קוטר כמו המסב. אני מחכה בקוצר רוח למדפסת BoxZY שתוכל להחליף בראש כרסום במקום המכבש.

  • הסר חומר תמיכה כמו עכשיו, אך אם תסיר יותר מדי, מלא הפער לאחר התקנת המסב למניעת התנודדות - אפוקסי, דבק נמס חם, PLA מומס וכו 'עשויים לעבוד, תלוי באופן שבו החלק ייעשה בסופו של דבר.

  • הוסף בורג קבוע לאבטחת המסב

כמובן שלכולם יש פשרות; אבל אני מקווה שלפחות אחד מהם יכול לעזור.

סטיב

#6
+3
the third dimension
2016-01-15 05:08:56 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אם הייתי מדפיסה אותו בכיוון אחר זה יתמקם בקלות יתרה

אם אתה מסובב אותו, כיוון השכבות יהיה זהה, אלא שאתה כן הדפס מלמעלה למטה במקום מלמטה למעלה.

כאשר הקשת נפתחת למעלה, לא תהיה שום מעבר . ללא מעבר, אינך זקוק למבני תמיכה (אדום). לחורים לראשי הברגים יש גגות שטוחים (ירוקים) שהמדפסת אמורה להיות מסוגלת לפער על ידי מעבר עליהם במהירות.

הנה תמונה שמציגה את הכיוון המקורי בחלק העליון ואת הכיוון ההפוך שלי תַחתִית. השעבוד הכחול הוא מיטת ההדפסה. both orientations

#7
+3
SusanW
2016-03-10 05:47:16 UTC
view on stackexchange narkive permalink

הייתי צריך לתכנן משהו כזה, אבל עשיתי את החלק שעוטף את הצינור (צינור במקרה שלי - תותב אצלך) לחתיכה נפרדת שנחתכה לקשת הראשית.

בדרך זו, ניתן היה להדפיס את הקשת הראשית בדיוק גרוע על המתלה, והשרוול הודפס על צדה. נדרשה קצת עבודה בכדי שמערכת החריצים תתאים היטב, אבל זה היה בסדר. שתי הקשתות התברגו יחד כדי לאחוז בשני קטעי שרוול. זה גם אומר שאני יכול להדפיס את החלקים הגדולים במהירות כי הדיוק שלהם היה פחות קריטי.

אם - כפי שאתה מציע - אתה בהחלט צריך להדפיס את זה ככה, אז מה דעתך למשוך את החלק העליון של הקשת למעלה קטן; לעשות את זה קצת "גותי" אם אתה מבין למה אני מתכוון. זוהי וריאציה על הרעיון של tjb1 לעיל, אך במקום שתהיה דירה בחלק העליון, ארגנו אותה כך שתהיה נקודה עדינה. בדרך זו, המדפסת אינה מנסה לצייר התאמה קריטית על שטח ריק, והאזור שמדפיס בצורה גרועה אינו רחוק מהשיח. יכול להיות שיש לך את הרפיון להחזיר תומכים.



שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 3.0 עליו הוא מופץ.
Loading...